Pilna įmonių buhalterinė apskaita. Nuo pirminių dokumentų iki balanso
Nuo pirminių dokumentų iki finansinės atskaitomybės įvairios teisinės formos įmonėms (UAB MB IĮ VšĮ Asociacijos ir kt.):
- Pirminių buhalterinės apskaitos dokumentų suvedimas, darbo užmokesčio apskaita, personalo apskaita (darbuotojų priėmimas/atleidimas ir kt.).
- ilgalaikio turto apskaita, atsargų apskaita, nurašymai, reprezentacinės sąnaudos, pinigų apskaita (kasa/bankai), atskaitingų asmenų apskaita.
- Visos privalomos deklaracijos/ataskaitos valstybinėms institucijoms, ataskaitų paruošimas pagal įmonės poreikius ir kt. apskaitos dokumentai.
Svarbu. Naujai įsteigtoms įmonėms pirmą mėnesį paslaugos nieko nekainuos, jei pasirašysite sutartį ne trumpesniam nei 6 (šešių) mėnesių laikotarpiui.
Taip pat naujai įsteigtoms įmonėms – darbo teisės konsultacijos, sąskaitų plano sudarymas, kasos organizavimas, inventorizacijos taisyklės, privalomų įsakymų paruošimas įeina į paslaugų kainą.
Vyr. buhalterio funkcijos
Teikiame vyr. buhalterio paslaugą, t.y. pagal Jūsų suvestus pirminius apskaitos dokumentus (darbai aptariami individualiu susitarimu).
Tikriname suvestų dokumentų teisingumą, pateikiame visas privalomas deklaracijas, paruošiame ataskaitas, apskaičiuojame mokesčius, įvertiname mėnesinius ir metinius rezultatus.
Konsultacijos ir patarimai
Teikiame konsultavimo paslaugas. Kasdieniniais/einamais/rimtais buhalteriniais klausimais. Savo klientus konsultuojame nemokamai – tai įeina į mūsų teikiamas buhalterines paslaugas.
Konsultuojame ir patariame klausimais, susijusiais su įmonės apskaita, likučiais, ataskaitų teikimų, mokesčiu mokėjimu, sąnaudų/pajamų ir pelno paskaičiavimu, finansinės atskaitomybės ir kitais buhalteriniais klausimais.
Apleistos buhalterinės apskaitos tvarkymas
Skubiai tvarkome apleistą, nebaigtą tvarkyti buhalterinę apskaitą. Esant poreikiui apskaitą galime sutvarkyti skubiai pagal individualiai sutartą terminą.
Pagal tuo metu galiojusius įstatymus tiksliname privalomas deklaracijas/ataskaitas valstybinėms institucijoms, koreguojame buhalterinius įrašus.
Dokumentai
Padedame paruošti buhalterinius dokumentus įmonės steigimui, reorganizavimui, likvidavimui.
Registruojame įmones PVM.
Ruošiame privalomų buhalterinių dokumentų paketą: sąskaitų plano sudarymas, kasos organizavimas, inventorizacijos taisyklės, privalomų įsakymų paruošimas.
- Jūsų dokumentai atitiks teisinės bazės reikalavimus ir neatsiliks nuo naujausių įstatymų pakeitimų.
- Tvarkingi dokumentai garantuos sklandų darbą ir taps Jūsų įmonės įvaizdžio dalimi.
- Mūsų įmonės teikiamos paslaugos Jums kainuos pigiau nei samdomas darbuotojas.
- Paslaugas Jums teiks mūsų įmonės kvalifikuoti darbuotojai, kurių žinios, pastangos ir įgūdžiai pasitarnaus Jūsų įmonei, o Jums nereikės jaudintis dėl klaidų.
- Konsultuosime ir atsakysime į buhalterinius klausimus.